Všeobecné obchodní podmínky 

Atelier Kris
Rašínova 103/2, 602 00, Brno-střed
109 189 31
 
1.Základní ustanovení
 
Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb a prodávajícím produktů služby uvedené na www.atelierkris.cz  v provozovně salón Atelier Kris, Rašínova 103/2 a kupujícím poskytovaných služeb na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.
 

Objednáním konkrétního termínu ošetření nebo objednáním dárkového poukazu

(osobně, telefonicky, emailem, SMS) projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými

obchodními podmínkami provozovatele.

Nesouhlasí-li zákazník s těmito podmínkami, má možnost služby salonu nevyužít.

 
2.Objednávka služeb
 
Termín návštěvy
Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem (osobně, telefonicky, emailem, Instagram). Objednaný termín se stává závaznou objednávkou.
 
Přeobjednání

Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu na proceduru dostavit, informujte

o tom předem telefonicky, emailem nebo osobně, nejpozději však 24 hodin před

zahájením ošetření.

Pokud Vaši návštěvu nezrušíte s dostatečným předstihem, bude Vám účtováno

50% objednané služby. Bohužel v tak krátkém časovém úseku už nemáme

možnost obsadit místo jinou klientkou.

 
 
Dárkový poukaz
Má-li zákazník dárkový poukaz na konkrétní službu nebo hodnotu a nedostaví-li se bez omluvy, dárkový poukaz bude považován za vyčerpaný. Je-li dárkový poukaz vystaven na nominální částku, je částka v hodnotě objednané služby odečtena z hodnoty certifikátu.
 
Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze po dobu jeho platnosti, která je vyznačena na dárkovém poukazu. Dárkový poukaz je platný pouze po dobu uvedenou na poukazu. Poté pozbývá platnosti a kupující nemá nárok na vrácení zaplacené částky.
 
Platbu dárkovým poukazem je nutno hlásit při objednání  termínu pro ověření platnosti. Pokud zákazník nenahlásí dárkový poukaz  předem při objednání nemusí být akceptován pro platbu.
 
Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze směnit zpět za hotovost.
 
Pokud dárkový poukaz zakoupíte nelze jej směnit zpět za hotovost.
 
Odmítnutí služby
Procedura může být odmítnuta v těchto případech:
-zákazník trpí kontraidikacemi, které jsou uvedeny u každého ošetření
-zákazník se dostaví na ošetření v podnapilém stavu nebo pod vlivem navykových látek
-zákazník se dostaví na ošetření se zdravotními problémy
-zákazník se dostaví na ošetření v nevyhovujícím hygienickém stavu
 
Osobní věci a cennosti
Provozovatel za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před, během i po proceduře neručí.
 
Ceník
Ceník je k nahlédnutí ve studiu a na webových stránkách provozovatele. Ceny platí pro základní provozní dobu v pracovních dnech od Pondělí do Pátku. Nejsem plátce DPH.
 
3.Reklamace služeb  
Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezokladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. Reklamace se podává písemně na adresu provozovatele. V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po zákazníkovi.
 
4.Platnost a činnost 
 
Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost dne 1.4. 2025

Objednat se na PMU

Konzultace ZDARMA

Odešlete tento formulář a já Vás co nejdříve budu kontaktovat s nabídkou termínu.